miercuri, 12 iunie 2013

Love/cocktail/human

      Ce ne schimba mai mult?Omul sau timpul..?
in ultima perioada am contemplat intens la asta si inca nu am ajuns la un raspuns concret.Mi se pare ca toti cei din jurul meu traiesc o drama continua.."love"
     Traiesc sentimentul sau tristetea lipsei lui,tind spre perfectiunea acestuia sau sunt complet resemnati in ceea ce il priveste.increderea in posibilele persoane care sa iti ofere linistitea si implinirea sufleteasca,care sa iti daruiasca acele aripi scade si dragostea asa cum era odata nu mai exista.
este profanata in majoritatea cazurilor prin tot felul de fapte si persoane nedemne de ceea ce ar trebui sa fie acest spectru multicolor.mi se pare ca toti traiesc drama neimplinirii si a suferintei provocate de persoana de dinainte...ramanand influentati de asta si in prezent..
       Si pana la urma,ce facem?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu