luni, 25 octombrie 2010

Gand (2304)

          Comunicat de urgenta!!!Astazi la ora 13:30,am fost eclipsat de zambetul tau,moment in care soarele a iesit dintre nori,acestia din urma parasind locul incidentului.Din momentul acela,totul a prins sens,culoare ...contrastul perfect al fericirii mele.
          In continuare am ramas nemiscat,privind una din cele mai mari minuni ale lumii.Tu esti imbinarea a tot ceea ce exista ,misterioasa ca piramidele egiptene,mai frumoasa decat cele mai adorate zeite....avand puterea de a face sa para ca soarele ,pe langa tine, e doar un bec slab.
         Cred ca nu esti de aici,pentru ca oamenii de pe acasta planeta nu au puteri magice.Nu pot topi tot cu o singura gropita,rusinata,stand cuminte in coltul gurii,nu pot exprima sentimente nemasurate,cu viteza luminii,nu pot fura inima cuiva,cu doua gesturi si-o privire....
         Au trecut cateva ore si eu ma tot gandesc la asta.Cine estiDe unde vi? Trec atat de repede,exact asa cum cad picaturile de ploaie.....
         Cineva cred ca deruleaza timpul  si ,pe buna dreptate sa fiu putin speriat.Nu e de gluma cu asta!Daca viata mea se va scurge atat de repede si nu voi mai avea ocazia sa te vad niciodata?Si totusi,cred ca asta se trage doar din spaima de a trece viata pe langa mine,de a nu te mai vedea.Brusc esenta existentei mele,este alimentata acum de ochii tai albastri,tareciudat!De ce simt ca timpul trece repede?Dar ceasul arata ca a trecut doar un minut.
         Aa!Da!Asta probabil de cand m-am uitat ultima oara la el.Gata!Am incercat sa fac eu timpul sa treaca mai repede,ca sa te vad repede,logic!Dar pana la urma m-am mintit ,m-am amagit.Nu pot face nimic sa te vad acum,eu vreau acum,iar tu?Tu unde esti?(Desigur,niciun raspuns)A!Da!Corect!Esti acolo sus,undeva intre stele.Heiiii?!Oare daca tip cu intensitatea celei mai infricosatoare experiente,ma auzi?Nea,nu cred!Atunci am sa incerc sa ajung la tine prin telepatie!"mmmmmmmmmmmmnnnnzzzzzzzzzmmmm"Nup,nici vorba....
         Stai!(inchise ochii.deschise inima,sufletul...si...)
Aici erai!te iubesc!
Mereu sunt aiurit cand ma gandesc la tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu